dimecres, 8 d’octubre del 2014

PRIMER DIA!

-Avui es el dia que inicie el meu blog. Normalment el primer blog tracta sobre la presentació, una típica, no ens anem a enrotllar, ja que no cal que conte que tinc un gos, que he viscut a Torreblanca o que la meva germana es diu Mònica,ja que no es important.
Hola! sóc Claudia Rodríguez Salvador,vaig náixer un 22 d'abril,fa uns quinze anys.He nascut a Castelló i curse quart curs al IES LA PLANA a pesar de que visc a l´altra punta de Castelló.
He elegit aquest TMI, ja que de major me agradaria ser periodista, a no ser que em done un altra bolada de les meues, perquè de biòloga que volia ser he acabat a periodista.Y perqué de nombres he acabat a lletres? De això ja vos parlaré en un altre moment!
Ací finalitze la meva presentació i ací comence el meu bloc. 


2 comentaris: